Friday, November 04, 2011

Victory

Ofja deels, ben vandaag zelf naar de AH gelopen :) [voor mensen die niet weten waar ik het over heb, ik heb sociale fobie/pleinvrees]. Tayfun was werken en ik had het gevoel van gewoon proberen. Ik twijfelde enorm! ik zat echt een kwartier lang met mijn jas aan en tas om op de bank :'D en toen dacht ik van ik wacht wel tot mam wakker is vertel het hun en ik loop aan :p en toen deed ik het xD ik had wel verkeerde schoenen aan... die lage allstars, oh man wat doen die pijn aan mijn voeten, ik had ook het gevoel alsof ik langzamer liep :S. Ik heb namelijk normaal altijd Creepers aan, die zijn best hoog :P. maar goed ik was onderweg en wat verder tegenviel is de stress, waardoor ik zon druk voelde in mijn hoofd en mijn slechte zicht [verre afstand]. Maar voor de rest ging het best goed :D.

1-0
1, voor mij. 0, voor mijn fobie.

Oja, en mijn 3 fotoboeken zijn binnen van Pixum en die zijn heel erg mooi geworden :D yes!



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

No comments:

Post a Comment

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML